siste inlegg
17
feb
Er det noe du lurer på? Nøl ikke med å kontakte oss, vi hjelper deg etter beste evne!
Svarene på en del vanlige spørsmål kan du også finne her i kjopsbetingelser
Vi har to fastpriser på frakt:
Spor pakken din her
Ved sending til Svalbard blir det lagt til ett gebyr på 325.- på fastpris (totalt 424,-). Fri frakt er ikke tilgjenglig for sendinger til Svalbard
Har du lagt en bestilling i nettbutikken og ønsker å returnere, registrerer du hvilke produkter det gjelder under ordrehistorikken din, som du finner under «Min Konto».
Du har alltid rett til å heve kjøpet innen 14 dager, uten å oppgi noen grunn til det. Angrefristen begynner å løpe fra den dagen du mottar din ordre. Merkelappene må fortsatt være festet til produktet og eventuell forsegling må være ubrutt. Kjøper dekker de direkte kostnadene for å returnere varen, som for eksempel returfrakt.
Du kan lese mer om disse på Kjøpsbetingelser>Angrerret
Hvis du hever hele eller deler av kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi ved kjøpetidspunktet, innen 14 dager etter at vi har mottatt og behandlet din retur.
Har du betalt med kort vil beløpet tilbakeføres direkte til det samme kortet du benyttet ved kjøp.
Har du betalt med Klarna faktura blir fakturaen din oppdatert med det som er returnert. Hvis du har valgt Klarna faktura som betalingsmåte anbefaler vi at du kostnadsfritt utsetter forfallsdatoen på fakturaen på www.klarna.no. Hvis dette ikke gjøres kan det påløpe purregebyr fra Klarna før din retur er mottatt og behandlet.
Vennligst sjekk detaljene dine i «Min Konto» hvis e-postadressen din er riktig, sjekk SPAM-mappen din.
Du kan sjekke bestillingsstatusen her så lenge du kan se den registrert i kontoen din, vi har mottatt den.
Organisajonsnummer
922 418 489 MVA
Kontortid:
Mandag til Fredag
10:00-15:00
Butikk åpningstider:
Mandag til Fredag
10:00-17:00
Konditorhuset
Voldgata 1
2000, Lillestrøm NORGE